Opzeggen

/Opzeggen
Opzeggen 2016-10-28T12:53:35+00:00

Als je je lidmaatschap wilt opzeggen, dan moet je dat op tijd aan ons doorgeven! Doe je dit niet, dan zul je toch een deel van de kosten voor het (volgend) seizoen moeten betalen.

Wanneer moet ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Als je een volgend seizoen niet meer bij VollinGo wilt volleyballen, dan dien je voor 1 juni je lidmaatschap op te zeggen. In de statuten staat namelijk dat dit 2 maanden voor het einde van het verenigingsjaar aan de secretaris gemeld moet zijn (art.9). Het verenigingsjaar loopt van 1 augustus tot en met 31 juli.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Je lidmaatschap zeg je schriftelijk op. Dit doe je door een e-mail te sturen naar secretaris@vollingo.nl of ledenadministratie@vollingo.nl
Schriftelijk kan uiteraard ook. Stuur dan een opzeggingsbrief naar:

Ledenadministratie VollinGo
Frank van der Tang
Achter de vismarkt 4
2801 NC Gouda
E ledenadministratie@vollingo.nl

Let op: mondelinge opzegging is niet geldig!

Wat gebeurt er als ik mijn opzegging heb verzonden?

Als we je opzegging hebben ontvangen, controleren we eerst of je aan alle verplichtingen hebt voldaan (zie ook art.9 van de statuten). We kijken dus of je de verschuldigde contributie hebt betaald en eventueel je wedstrijdtenue hebt ingeleverd. Zolang je nog niet alles hebt betaald en ingeleverd, blijf je lid van onze vereniging maar melden we je wel al af bij de Nevobo. Als alles binnen is melden we je af bij de ledenlijst.

Verhuisd, ander e-mailadres of telefoonnummer?

Ben je verhuisd? Geef dan je nieuwe adres door aan de vereniging, zodat we onze ledenlijst up to date kunnen houden. Stuur hiervoor een mail naar ledenadministratie@vollingo.nl of stuur een verhuiskaartje naar de ledenadministratie. Ook als je een nieuw mobiel telefoonnummer of e-mailadres hebt, vernemen we dat graag via een korte mail aan de ledenadministratie.